counter statistics دانلود اهنگ جاییندارم تو دنیای شلوغت :: نود و هفت

نود و هفت

  • ۰
  • ۰

جدیدترینها | دانلود اهنگ جاییندارم تو دنیای شلوغت - وب سایتدانلود اهنگ ترس از 25 باند

ترس نام ترانه ای است که با صداهای گروه بیست و پنج باند خوانده شده است .

گروه 25 باند جدیدترین اهنگ خود را در اختیار سایت ژاپن موزیک قرار داد. موسیقی بسیار زیبای 25باند را از دست ندهید. ولی به نظر شخصی من کاش قسمت هایی که مرد میخونه بصورت رپ نبود تو اهنگ ! البته این نظر شخصی من هست.

دانلود اهنگ ترس از 25 باند

شعر

نمیدونم تو تنهاییت واسه من جایی هست یا نه
میون ما یه دیواره بگو میشه شکست یا نه
توی هر ساعت و هر روز،توی هر روزِ هر هفته
تو آتیشی به پا کردی که دودش تو چشمم رفته
خیال تختِ از اینکه تو فکرم جز تو هیچ کس نیست
واسه فهمیدن دردم سکوت هرشبم بست نیست
مث کابوس میمونه همه شب های بی خوابی
چه سخته نیستی و دیگه کنار هم نمیخوابیم
با همه ی سختی هام
چیزی توی زندگیم
غیرِ نبودن تو منو نشکسته
همه ی کوچه هایی که بی تو پا میذارم
خیلی وقته واسه من مثل بُن بستِ
با همه ی سختی هام
چیزی توی زندگیم
غیر نبودن تو منو نشکسته
همه ی کوچه هایی که بی تو پا میزارم
خیلی وقته واسه من مثل بُن بستِ
گفتم این روزا میگذره دیگه
گفتم مشکلات حل میشه میره
اما تو نه واست آخر قصه بود
سخت بود دیگه واست باور حسمون

هنو بده تو گیجم گمم
هرشب کابوسام بیشتر شدن
گفتم بمون حیفش نکن
گفتم به رفتن هی فکر نکن
این زندگی بعد از رفتنت
هریک ثانیش یکسال میگذره
عکست حرفامو انگار میشنوه
بگو دستات کی باز پیشمه
هی میخواستم از دست نره این زندگی برزخ نشه
که رفت که شد
من موندم و یه عکس یه بغض
ترسم از اینه نتونم دووم بیارم
همه ی دلواپسیامو آخرش به روت بیارم
جایی ندارم توی دنیای شلوغت
باید خاطره هامو جا بزارم
با همه ی سختی هام چیزی توی زندگیم
غیر نبودن تو منو نشکسته
همه ی کوچه هایی که بی تو پا میزارم
خیلی وقته واسه من مثل بُن بستِ
با همه ی سختی هام چیزی توی زندگیم
غیر نبودن تو منو نشکسته
همه ی کوچه هایی که بی تو پا میزارم
خیلی وقته واسه من مثل بن بست

25 band tars mp3 download


ahankhabar.rs4.ir/.../دانلود+اهنگ+جاییندارم+تو+دنیای+شلوغت.ht...
Vertaal deze pagina
موزیک ویدیو تعادل اهنگ بغلم کن اهنگ توداری به چی فکر می کنی ؟ اهنگ اگه حالیت بود اهنگ دنیا اهنگ الکل اینجا ممنوعه اهنگ به من چه هان؟ اهنگ نوبت منه اهنگ تو همه جا بودی

جدیدترینها | دانلود اهنگ جاییندارم تو دنیای شلوغت

fast2face-blogir.rs4.ir/.../دانلود+اهنگ+جاییندارم+تو+دنیای+شلوغ...
Vertaal deze pagina
موزیک ویدیو تعادل اهنگ بغلم کن اهنگ توداری به چی فکر می کنی ؟ اهنگ اگه حالیت بود اهنگ دنیا اهنگ الکل اینجا ممنوعه اهنگ به من چه هان؟ اهنگ نوبت منه اهنگ تو همه جا بودی

دانلود آهنگ جدید ترس 25باند | سد سانگ

sad-song.ir › آهنگ
Vertaal deze pagina
جایی ندارم توی دنیای شلوغت باید خاطره هامو جا بزارم. دانلود آهنگ جدید ترس ۲۵باند. با همه ی سختی هام چیزی توی زندگیم غیر نبودنتو منو نشکسته همه ی کوچه هایی که بی ...

آهنگ 25 باند ترس | دانلود آهنگ جدید

moshavermusic.ir/tag/آهنگ-25-باند-ترس
Vertaal deze pagina
4 okt. 2015 - دانلود آهنگ جدید 25 باند به نام ترس + متن آهنگ. Download ... نمی دونم تو تنهاییت واسه من جایی هست یا نه میون ما یه ... جایی ندارم توی دنیای شلوغت

ترسم ازینه نتونم دووم بیارم همه دلواپسیامو آخرش به روت بیارم جایی ندارم ...

wisgoon.com/pin/10031359/
Vertaal deze pagina
10 nov. 2015 - جایی ندارم تو دنیای شلوغت ... آهنگ زیبای ۲۵ باند ... دانلود نرم‌افزار اندروید ویسگون دانلود از بازار ... یا نه توی هر ساعت و هر روز ، توی هر روز هر هفته تو آتیشی به پا کردی که دودش تو چشَم رفته متن آهنگ ترس 25 باند خیال تخته از .

متن آلبوم کامل 25 باند به نام باور :: تکست آهنگ | متن ترانه های ایرانی

textahang.blog.ir/post/Lyrics%20Album%20Bavar%2025%20Band
Vertaal deze pagina
2 okt. 2015 - در صورت وجود غلط های تایپی در متن ها لطفا تو قسمت نظرات اطلاع بدید. دانلود آهنگ جدید تاریکتر - 25 باند ...جایی ندارم توی دنیای شلوغت باید خاطره ...

دانلود ورژن ویدیوئی اهنگ ۲۵Band به نام ترس - دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک

www.mykabirmusic.com/.../دانلود-ورژن-ویدیوئی-اهنگ-25band-ب...
Vertaal deze pagina
26 mei 2016 - دانلود ریمیکس آهنگ علی سورنا به نام نمیترسم. دانلود آهنگ و موزیک ویدیو شادمهر عقیلی به نام فقط با تو عشقم .....جایی ندارم توی دنیای شلوغت
  • ۹۵/۰۴/۱۴
  • مطلب خوان مطلب خوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار 96

صلوات