counter statistics از بیکاری رنج میبرم :: نود و هفت

نود و هفت

  • ۰
  • ۰

جمع بندی از بیکاری رنج می برم [بایگانی] - گفتگوی دینی

www.askdin.com/archive/index.php/t-50642.html
Translate this page
Jul 20, 2015 - 45 posts - ‎24 authors
سلام و تبریک به مناسبت عید سعید فطر من خیلی از بیکاری رنج میبرم لیسانس مهندسی دارم و الان بیکارم چطور باید خودم را سرگرم کنم؟

من دختری 21 ساله هستم که مدت هاست از مسائلی رنج می برم با این که هنوزم ...

www.porseshkadeh.com › پرسشکده › مذهب
Translate this page
من دختری 21 ساله هستم که مدت هاست از مسائلی رنج می برم با این که هنوزم سن کمی دارم ولی از این که ... از بیکاری باید دوری کرد و همواره خود را به کاری مشغول نمود. 4.

از بیکاری رنج میبرم - صفحه نخست - اعتدال

enews.etedaal.ir/videos/t/3365196/__از_بیکاری_رنج_میبرم - Translate this page
از بیکاری رنج میبرمرنج بیکاری در بلوچستان ایران - قاچاق گازوئیل. آخرین ویدیو ها. طنز برنامه دورهمی مهران مدیری (قسمت جدید) · دابسمش خنده دار تصویری که دخترا از ...

از بیکاریِ همسرم رنج میبرم | تبادل نظر نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/topic/.../از-بیکاریِ-همسرم-رنج-میبر...
Translate this page
Sep 6, 2016 - سلام من تازه عضو جدید این گروه شدم ، فک کنم شاید جای مناسبی هست برای دردو دلم . امیدوارم دوستی‌ زیادی پیدا کنم من و همسرم خیلی‌ وقت هست هم دیگرو ...

گزنه: Gazaneh - Google Books Result

https://books.google.com/books?isbn=1595846204 - Translate this page
Jaffar Shahri, ‎جعفر شهری - 1973 - ‎Young Adult Nonfiction
از بیکاری رنج می بردم چنانچه امروزه نیز رنج میبرم. از پدر و مادر و زن پدر و شوهرمادر و استاد و معلم و هرکس که در آن روزگار به من تحمیل آن زحمات و مرارات کرد تشکر می کنم ...

با ناامیدی ، بیکاری و بی پولی چه می شود کرد ؟ - حکیم ارد بزرگ ...

hakimorod.great-forum.com › پاسخ های حکیم ارد بزرگ
Translate this page
Mar 11, 2015 - با درود فراوان : یه جوان 35 ساله ناامید بی کار بی پول مجرد و فوق لیسانس فلسفه چکار می تواند بکند؟ با سپاس و قدردانی پاسخ حکیم ارد بزرگ :برای ...

1.1 میلیون دانشگاهی در صف بیکاری/ روحانی: از بیکاری رنج می‌بریم ...

www.mehrnews.com/.../1-1-میلیون-دانشگاهی-در-صف-بیکاری-رو...
Translate this page
Aug 18, 2014 - خبرگزاری مهر-گروه اقتصادی: در حالی که رئیس جمهور در روزهای اخیر از فاجعه بزرگ بیکاری سخن گفته و عنوان کرده جامعه ما از معضل بزرگی به نام ...

عارف: جوانان تحصیلکرده از بیکاری رنج می‌برند/ دولت به معیشت مردم و ...

www.farsnews.com/13950920000672
Translate this page
Dec 10, 2016 - رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه جوانان تحصیلکرده از بیکاری رنج می‌برند و رشد آمار بیکاری در استان مازندران زنگ خطری برای مسئولان ...

مردم از بیکاری رنج می‌برند - هشت صبح

8sobh.ir/fa/news/93322/مردم-از-بیکاری-رنج-می‌برند
Translate this page
منتخب مردم تهران در مجلس دهم یکی از اولویت‌های مجلس آینده را توجه به اقتصاد دانست و گفت: آنچه که امروز باعث شده مشکلات فرهنگی و سیاسی به وجود آید مسئله رکود ...

بیکاری... | تبادل نظر نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/topic/1341972/بیکاری
Translate this page
May 31, 2017 - سلام دوستان من خیلی از بیکاری دارم رنج میبرم. منظورم نداشتن شغله. هرجا ک میرم کار نیست یا نیروهاشون تکمیله. سرمایه ای هم نداریم ک یکار از خودم راه ...

چرا من باید بیکار باشم؟! - خوزنیوز

www.khouznews.ir/fa/news/20564/چرا-من-باید-بیکار-باشم
Translate this page
Jul 30, 2012 - به خدا از حرف پدر و مادرم و در و همسایه خجالت میکشم از بیکاری خسته شده ام یه راهی ... آری اینان رنج نامه، نجوا، ناله ها و فریاد ها و درد دلهای افراد انگشت شماری از ..... از صداقت وپیگیری هایت لذت می برم،به خود می بالم که فردی چون شما
  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • مطلب خوان مطلب خوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار 96

صلوات