counter statistics قطعه جادوی خاص سینا شعبانخانی :: نود و هفت

نود و هفت

  • ۰
  • ۰

قطعه جادوی خاص (Remix), سینا شعبانخانی | سایت خبری - تحلیلی ...متن ترانه

تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاه تو انگار یه احساسی هست
غم دنیا رو فراموش میکنم وقتی
به تو نگاه میکنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم
از دیدن تو سیر نمیشه چشم من
به تو نگاه میکنم..



وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم میلرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم
عزیزِ جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم



 ♫♫♫

به هوای تو تازه میشه حال من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه میکنم..
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه میکنم..

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
www.musicema.com/Sina-Shabankhani-Jadooye-Khas-Mehran-Ab...
Translate this page
Mar 5, 2015 - این آهنگ توسط عشقم بهم معرفی شد..الان دو روزه رفته سفر ، دو روز دیگه هم هنوز سفره و من تنهای تنهام...این آهنگ رو هروقت گوش میدم بغض میگیره گلومو.

دانلود ریمیکس آهنگ جادوی خاص سینا شعبانخانی از مهران عباسی - سالاد کلم

saladkalam.rozblog.com/post/2
Translate this page
... از مهران عباسی 1 . دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص ( ریمیکس مهران عباسی ) ... قطعه جادوی خاص (Remix),سینا شعبانخانی | سایت خبری - تحلیلی .

دانلود آهنگ جادوی خاص (آروم جونم) با صدای سینا شعبانخانی

musicbambo.org › تک آهنگ های جدید 93
Translate this page
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سینا شعبانخانی بنام جادوی خاص (آروم جونم) ترانه و آهنگ : سینا شعبانخانی ، رمیکس : حامد برادران.

جادوی خاص • ریتم نو | ایستگاه خبری موسیقی | اخبار موسیقی ایران و جهان

ritmeno.ir/tag/جادوی-خاص/ - Translate this page
ریتم نو : سینا شعبانخانی خواننده قطعه معروف « جادوی خاص » در آستانه‌ی انتشار نخستین ... طبق گفته‌های مدیر برنامه‌های وی این آلبوم بانام «جادوی خاص» تا اوایل بهمن‌ماه ...

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی بنام جادوی خاص (آروم جونم)

tapmusic.ir/دانلود-آهنگ-سینا-شعبانخانی-بنام-جادوی/
Translate this page
دانلود آهنگ سینا شعبانخانی بنام جادوی خاص (آروم جونم) | همینک برای شما عزیزان و همراهان تاپ موزیک آهنگ زیبا و فوق العاده احساسی و شنیدنی از سینا شعبان خانی با نام ...

متن آهنگ جادوی خاص - دانلود آهنگ جدید

musiccs.ir/music/متن-آهنگ-جادوی-خاص/
Translate this page
دانلود آهنگ جادوی خاص (ریمیکس حامد برادران) سینا شعبانخانی. ایران ترانه سینا ... متن آهنگ جادوی خاص سینا شعبانخانی با صدای زیبای سینا شعبانخانی. متن آهنگ ..... آهنگ جادوی … این آلبوم ۱۰ قطعه داشت که شامل ۵ قطعه با سبک خاص وی و ۵ کار پاپ بود.

اولین آلبوم رسمی سینا شعبانخانی در مراحل پایانی انتشار - اخبار موسیقی

news.pop-music.ir/1393/12/اولین-آلبوم-رسمی-سینا-شعبانخانی/
Translate this page
Mar 6, 2015 - پاپ موزیک – خواننده‌ی جوان قطعه موفق «جادوی خاص» نخستین آلبوم رسمی خود ... «سینا شعبانخانی» که در سالهای اخیر با انتشار آثارش در فضای مجازی ...

حامد برادران: اگر دغدغه.های مالی برطرف شود، موزیسین.ها به سمت خوانندگی ...

https://tapatalk.com/topic/614489-152038
Translate this page
اش را روانه بازار کند و برای آن اتفاق.های خوبی را پیش.بینی می.کند. . * چند سال پیش قطعه «جادوی خاص» با صدای «سینا شعبانخانی» منتشر شد و بازخورد خاصی نداشت.

کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی جادوی خاص

www.koupeh.com/.../کد-پیشواز-ایرانسل-سینا-شعبانخانی-جادوی-...
Translate this page
سینا شعبانجانی که با قطعه «جادوی خاص» یا «آروم جونم» شهرت خود را به دست آورد، اولین آلبوم خود را منتشر خواهد کرد.کامبیز طاهری مدیر برنامه‌های وی از زمان انتشار اولین ...

رنگ و بوی «معجزه» در کنسرت بهنام صفوی - دانلود آهنگ جدید | پرشین سانگ

www.mypersiansong.ir/.../رنگ-بوی-معجزه-کنسرت-بهنام-صفوی/
Translate this page
قبل از اینکه قطعه بعدی را اجرا کنم ، می‌خواهم برای کنسرت امشب یک اسم بگذارم و من دوست ... *قبل از معرفی سینا شعبانخانی ، صفوی قسمتی از قطعه «جادوی خاص» این ...
  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • مطلب خوان مطلب خوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار 96

صلوات