counter statistics دانلود نوحیه عمه جان بابایم کجاست :: نود و هفت

نود و هفت

  • ۰
  • ۰

دانلود نوحه غلام کویتی پور به نام عمه بابایم کجاست | آبان موزیک

دانلود نوحه غلام کویتی پور به نام عمه بابایم کجاست

متن نوحه عمه بابایم کجاست از غلام کویتی پور

دل پریشانم که از بابم نمی آید صدا
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
دل پریشانم که از بابم نمی آید صدا
دل پریشانم که از بابم نمی آید صدا
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
من نمی خواهم جدا گردم ز دشت کربلا
من نمی خواهم جدا گردم ز دشت کربلا
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه میسوزد دلم بابم چرا نامد ز جنگ
عمه میسوزد دلم بابم چرا نامد ز جنگ
گر بیاید میکنم
گر بیاید گیرمش اندر بغا من تنگاتنگ
گر بیاید گیرمش اندر بغل من تنگاتنگ
شو برون از خیمه بین بابم چرا نامد ز جنگ
شوق و رونق غیر از این بابم چرا کرده درنگ
ذکر لا حول ولا الله از خونه میاید چرا
ذکر لا حول ولا الله از خونه میاید چرا
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست

گر نموده تشنگی قلب مرا عمه کباب
من نمیخواهم در این دشت بلا یک قطره آب
جای آب و جای نان عمه به من فرما جواب
جای آب و جای نان عمه به من فرما جواب
ده به من یک پاسخی عمه تو از بهر خدا
ده به من یک پاسخی عمه تو از بهر خدا
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست

عمه دیدار پدر آب حیاتم میدهد
عمه دیدار پدر آب حیاتم میدهد
چهرهء نورانی اش از غم نجاتم میدهد
چهرهء نورانی اش از غم نجاتم میدهد
جای عمویم پدر آب فراتم میدهد
گر بیاید میکند سیرآب طفلان فرات
حسین

شیهه اسب پدر ای عمه میاید به گوش
شوق دیدار پدر برد از سر من عقل و هوش
این صدا می افکند در خیمه ها جوش و خروش
تامد از میدان صدا از ساقه خیرالنساء
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
بر زمین ای ذوالجناح بر آتش اینسان می زنی
پای خود را بر زمین نالان و گریان میزنی
با غمت زخمی فزون بر قلب طفلان میزنی
در حرم از شیهه ات چه محشر کبرا به پاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
ذوالجناح برگو چرا zinat چنین شد واژگون
گو چرا ای با وفا yale تو گشته پر ز خون
چون کنم باور که از تو باب من گشته نگون
گو که اینک ذوالجناح باب من افتاده کجا
حسین

ذوالجناح ای مهربان اسب وفادار پدر
گو شنیدی در دم آخر تو گفتار پدر
بوسه باران میکنم یاد پدر یاد تو را
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
ای خدا بابا چرا بر خاکها افتاده است
ای خدا بابا چرا بر خاکها افتاده است
کی به حلقش از جفا شمشیر کین بنهاده است
کی به حلقش از جفا شمشیر کین بنهاده است
آب آیا در دم آخر ورا کف داده است
آب آیا در دم
آب آیا در دم آخر ورا کف داده است
یا که شد
یا که شد کشته لب عطشان ز جور اشقیاء
یا که شد کشته لب عطشان ز جور اشقیاء
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
عمه بابایم کجاست
حسین غریب


دانلود



www.abanmusic.org/نوحه-غلام-کویتی-پور-عمه-بابایم-کجاست/
Translate this page
دانلود نوحه غلام کویتی پور به نام عمه بابایم کجاست | دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ | دانلود نوحه غلام کویتی پور عمه باب.

کویتی پور : عمه بابایم کجاست - آپارات

www.aparat.com/v/QaJ3y/کویتی_پور_%3A_عمه_بابایم_کجاست
Translate this page
Jul 14, 2015 - برزو کویتی پور : عمه بابایم کجاست نوحه عمه بابایم کجاست , کویتی پور , مداحی با ... دانلود آهنگ غلام کویتی پور سنگ میبارد-ویژه محرم95. پر پرواز. 5,932 بازدید. 6:24. مداحی بسیار بسیار زیبا عمه جان سبک کویتی پور محرم 92 آمل.

آپارات - نوحه عمه بابایم کجاست

www.aparat.com/result/نوحه_عمه_بابایم_کجاست
Translate this page
دانلود نوحه کویتی پور عمه بابایم کجاست ... دانلود آهنگ غلام کویتی پور سنگ میبارد-ویژه محرم95 ... Amme Babayam Kojastعمه بابایم کجاست Koveitipoor - YouT.

دانلود نوحه عمه بابایم کجاست کویتی پور

btab74.rozblog.com/Forum/Post/5
Translate this page
Oct 18, 2015 - دل پریشانم که از بابم نمی آید صداعمه بابایم کجاست عمه بابایم کجاستمن نمی خواهم جدا گردم ز دشت کربلا من نمی خواهم جدا گردم ز دشت کربلاعمه بابایم ...

دانلود نوحه عمه بابایم کجاست - دانلود آهنگ جدید

musiccs.ir/music/دانلود-نوحه-عمه-بابایم-کجاست/
Translate this page
دانلود نوحه عمه جان اینجا کجاست کجاست با صدای کویتی پور پور سینه زنی و نوحه محرم. بیشتر… دانلود مداحی عمه بابایم کجاستکویتی پور. دانلود مداحی عمه بابایم…

دانلود مداحی عمه بابایم کجاست کویتی پور – خرید فروش کتاب دست دوم

worldbook.ir › مداحی
Translate this page
Nov 9, 2013 - خانه / مداحی / دانلود مداحی عمه بابایم کجاست کویتی پور. دانلود مداحی ... اثرهای دیگر کویتی پور که میتوانید به آنها گوش جان بسپارید: عمه بابایم ...

دانلود نوحه عمه بابایم کجاست - نینوا

ninava.ir/?tag=دانلود-نوحه-عمه-بابایم-کجاست
Translate this page
در این پست دانلود نوحه کویتی پور را گذاشتیم. که در سوگ حضرت رقیه مداحی کردند خیلی زیباست نام نوحه(دل پریشانم که از بابم نمی آید صدا(عمه بابایم کجاست) برای ...

واحد- عمه بابایم کجاست - راسخون

rasekhoon.net › ... › مداحی › کویتی پور › واحد- عمه بابایم کجاست
Translate this page
May 29, 2011 - سینه زنی - محرم عمه بابایم کجاست با صدای کویتی پور. ... http://rasekhoon.net/media/download/382784/واحد-عمه-بابایم-کجاست/ ... این نوحه رو اولین بار حسین فخری خونده بعد کویتی پور اون رو خونده لطفا اگه نوحه عمه بابایم فخری ...

«عمه بابایم کجاست...»، مداحی نوستالژیک غلام کویتی‌پور +دانلود

www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=73455
Translate this page
Oct 27, 2014 - «عمه بابایم کجاست...» یکی از مئداحی های خاطره انگیز ایرانیان است که مدت ها پیش غلام کویتی پور آن را اجرا کرده بود. این مداحی را می توانید در اینجا ...

غلام کویتی‌پور و مداحی معروف «عمه بابایم کجاست» + دانلود - نامه نیوز

namehnews.ir/.../غلام-کویتی‌پور-و-مداحی-معروف-عمه-بابایم-کجاس...
Translate this page
Nov 14, 2013 - آقای کویتی پور عالیه مخصوصا آهنگهای یاحسین آنکه و انقدر درمیزنم و چنگ دل مرسی آقای کویتی پور منو داداشم از ترانه هاتون خیلی خاطره داریم. نظر شما ..
  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • مطلب خوان مطلب خوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار 96

صلوات