counter statistics معنی قتیل العبرات چیست :: نود و هفت

نود و هفت

  • ۰
  • ۰

معنی « قتیل العبرات » چیست ؟ - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/82290/معنی-قتیل-العبرات-چیست-
Translate this page
Nov 11, 2013 - معنی « قتیل العبرات » چیست ؟ من کشته رحمت هستم یعنی به شهادت رسیدم تا جامعه اسلامی با اشک ریختن بر من لبریز از رحمت گردد و دل ها نرم و با ...

چرا به امام حسین قتیل العبرات گفته می شود؟ | پرسمان قرآن

www.porsemanequran.com/node/24668
Translate this page
فرق عبر و دمع و بکی چیست و چرا به امام حسین قتیل العبرات گفته می شود؟ چرا از بین این سه واژه که به معنای اشک هستند عبر انتخاب شده؟ پاسخ: با سلام و آرزوی ...

«قتیل العبرات» به چه معنا است؟ - گنجینه پاسخ‌ها - اسلام کوئست - مرجعی ...

www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › حدیث
Translate this page
Dec 16, 2012 - [4] بنابر این، معنای روایت چنین است: «من کشته شده‌ی اشک هستم، مؤمنی مرا یاد نمی‌کند مگر ... اما به ‌کار گیری «العبرة» به صورت جمع؛ یعنی «أنا قتیل العبرات» در متون حدیثی از امام ... معنای اصالة الاحتیاط و اصالة الاشتغال چیست؟

معنای عبارت "أنا قتیل العبرات" چیست و آیا این جمله از امام حسین علیه ...

www.pasokhgoo.ir/node/67908
Translate this page
May 14, 2012 - "أنا قتیل العبرات" یعنی من کشته اشک هایم. این سخن از امام حسین علیه السلام می باشد، و احادیث مختلفی از آن حضرت نقل شده، که دارای این مضمون می ...

قتیل العبرات - کشته اشکها - معنی قتیل العبرات چیست؟

www.ghateel.blogfa.com/post/4
Translate this page
معنی قتیل العبرات چیست؟ بسم رب الشهدا و صدیقین. خدمت عزیزان و سروران خودم عرض ادب و احترام دارم. امروز بر آن شدم تا پاسخ یکی از بینندگان وبلاگ رو در خصوص ...

معنی قتیل العبرات چیست - محرم ۹۵ - صفحه نخست

moharam95.parsiblog.com/Posts/278/معنی+قتیل+العبرات+چیست/
Translate this page
نقل از جام ، کشته اشکها از لقب های سید الشهدا «ع » است. شهیدی که هم یادش گریه آور است و هم اشک ریختن در سوک او ثواب دارد و موجب احیای عاشوراست.امامان نیز توصیه ...

معنای قتیل العبرات | پرسمان دانشجویی - علوم قرآن و معارف قرآن

www.quran.porsemani.ir/node/3993
Translate this page
منظور از این عبارت امام حسین(ع) که می فرمایند: « أنا قتیل العبرات» چیست؟ ... عبارت هاى : اَنَا قتیل العَبَرة و السّلام على قتیل العبراتمربوط به اهمیت و نقش اشک ...

معنای «انا قتیل العَبَرَه» چیست؟ | هم اندیشی دینی

www.hamandishi-dini.ir/معنای-انا-قتیل-العَبَرَه-چیست؟/
Translate this page
بسم الله الرحمن الرحیم. اضافه شدن «قتیل (کشته)» به العبره (اشک)» ، اضافه ی سبب به مسبب است. بنابراین، جمله ی «من کشته ی اشکم» بدین معناست که کشته شدن ...
  • ۹۵/۰۸/۳۰
  • مطلب خوان مطلب خوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار 96

صلوات