counter statistics شرایط ثبت نام در مدرسه فوتبال مهدوی کیا سال 96 :: نود و هفت

نود و هفت

  • ۰
  • ۰

همه چیز در مورد آکادمی کیا؛ کار موفق مهدوی کیا در فوتبال پایه | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../همه-چیز-در-مورد-آکادمی-کیا؛-کار-موفق...
Translate this page
Aug 11, 2015 - همه چیز در مورد آکادمی کیا؛ کار موفق مهدوی کیا در فوتبال پایه ... این تشکیلات با نام آکادمی کیا صرفا بازیکنان را با حمایت وزارت آموزش و پرورش ... برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.
You visited this page on 12/7/16.

مهدوی‌کیا: آکادمی ما هیچ شعبه‌ای ندارد/ فقط در یک ورزشگاه هستیم ...

www.mehrnews.com/.../مهدوی-کیا-آکادمی-ما-هیچ-شعبه-ای-ندارد-فق...
Translate this page
Jul 7, 2015 - مدیر آکادمی کیا تاکید کرد این آکادمی هیچ مدرسه فوتبال یا شعبه ای در ... از این نام کرده اند و با راه اندازی مدرسه فوتبال و آکادمی به همین نام برای خود ...

ثبت نام باشگاه فوتبال مهدوی کیا تابستان 95 - mp3dl

mp3dl.avablog.ir/.../ثبت+نام+باشگاه+فوتبال+مهدوی+کیا+تابس...
Translate this page
ثبت نام باشگاه فوتبال مهدوی کیا تابستان 95 - ... ثبت‌نام مهدوی‌کیا در کلاس مربیگری از طرف باشگاه هامبورگ / تیم آکادمی ... perspolisnews.com › . ... saba school.

مدرسه فوتبال جواد نکونام

nekounam6.com/
Translate this page
آکادمی و مدرسه فوتبال جواد نکونام. ... را در دیدار دوستانه برابر اکوادور برتن کرد و در سال 1387 بعد از مهدی مهدوی کیا کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران به حساب می‌آمد.

ثبت نام مدرسه فوتبال مهدوی کیا تابستان 95 - rabbits

rabbits.parsiblog.com/.../ثبت+نام+مدرسه+فوتبال+مهدوی+کیا+تاب...
Translate this page
Aug 11, 2015 - همه چیز در مورد آکادمی کیا؛ کار موفق مهدوی کیا در فوتبال پایه ... این تشکیلات با نام آکادمی کیا صرفا بازیکنان را با حمایت وزارت آموزش ... برای ارسال ...

شماره تلفن های آکادمی کیا برای تست فوتبال | سایر رسانه ها در مجله بام

news.jbums.ir/2015/.../شماره-تلفن-های-آکادمی-کیا-برای-تست-فو...
Translate this page
Sep 30, 2015 - تیم فوتبال آکادمی کیا از بازیکنان مستعد برای حضور در این آکادمی ... سلام من 12ساله هستم می خواهم تست بدم درآکادمی مهدوی کیا ومن درتیم ... پسر من پویا حسنی 10 سال دارد و در مدرسه فوتبال پیکان تمرین میکند. .... سلام من 14سال دارم من خیلی فوتبال را دوست دارم اما به دلیل مشکل مالی نمی‌توانم در فوتبال ثبت نام کنم.

الف - شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در ورزشگاه آلیانس آر‌ه‌نا+تصاویر

alef.ir/vdcc0iqix2bqmx8.ala2.html?272040
Translate this page
بعقیده من آقای مهدوی کیا در حال انجام یک کار اصولی و پایه ای در فوتبال ایران هست و نتایج خوب آن ... من می خواهم در تیم مهدی مهدوی کیا ثبت نام کنم (3501645) (alef-11).

بانک اطلاعات مدارس فوتبال ایران

www.footballschool.ir/
Translate this page
بانک اطلاعات مدارس فوتبال ایران, آکادمی ملی فوتبال.

FCKIA | وب سایت رسمی آکادمی کیا

www.fckia.com/
Translate this page
همگروهی آکادمی کیا با هانوفر و گنک بلژیک در ازمیرکاپ 2016 ترکیه 16 اسفند 94 ... فوتبال. رویای شیرین مهدی مهدوی کیا برای این شیربچه های ایرانی 1 شهریور 94 ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «مهدی مهدوی‌کیا»

football.ir/news/list/person/mehdi-mahdavikia-8857.html
Translate this page
مهدوی‌کیا در کنار مورینیو برای بازی در تیم ستارگان فوتبال جهان .... سودجو در شهرهای مختلف اقدام به سوء استفاده از این نام کرده اند و
  • ۹۵/۰۹/۲۴
  • مطلب خوان مطلب خوان

نظرات (۱۰)

خوب است
سلام منرن مونیخ بازی کنم ولی به دلایل مشکلات زندگی نمیشه امید وارم برای مربی های فوتبال پول ملاک نباشه پول نمیمونه خیلی دوست دارم در آینده در باشگاه بای
من علاقه ام به فوتبال است دوست دارم بیام آکادمی شما 
سلام میخواستم درمورد شرایط سنی ازتون سوال کنم ممنون میشم هرچه زودترپاسخگو باشید
  • امید زارعی
  • سلام من امید زارعی هستم متولد 15/11/81فوتبالم عالیه و داخل تیم استان دیگه هم بازی میکنم و من بخاطر پیشرفتم میخام به آکادمی شما بیام خواهش میکنم جواب منو بدین تا بیام برای تست ...خواهش میکنم جوابم بدین وافعا ممنون میشم آخه ما راه و چاه بلد نیستیم ....استان فارس شهرستان نورآباد ممسنی هستم 
  • امید زارعی
  • سلام من امید زارعی متولد 15/11/81 هستم فوتبالم فوق الاده عالیه و تو تیم بازی میکنم هافبک چپ میخام بیام آکادمی شما تست بدم خواهش میکنم راهنماییم کنید من استان فارس شهرستان ممسنی هستم 
    سلام اقای مهدوی کیا می خواستم میتونم بیام باشکاه شما تست بدم من تو باشکاه فوتبال امیدایرانیان بازی میکنم سنم 12 سالمه تو نونهالان بازی میکنم نمیدونم بازی منو شما باید ببینین نمیتونم از خودم تعریف کنم تیم ما مسابقه داشم بین 12 تا تیم بودم ما تیم ما تو استان گیلان دوم شد بیشترین گلایی ما به دللیش بودیم من بود م من تو این باشگاه نفر اول گل شدم 5 تا گل زدم من حمله وسط بازی میکنم تکنیکایم بلدم انجام میدم   تورو خدا بگین من کجا باید ثبت نام کنم میخوام بیام تست بگیرم 
  • نبی الله اکبرزاده
  • من ساکن رفسنجان هستم پسری دارم که علاقه عجیبی به فوتبال دارد و انگیزه بالایی برای فوتبال دارد و میخواستم شرایط ثبت نام در آکادمی آقای مهدوی کیا را سوال کنم لطفا اگر ممکنه شماره تماس و آدرس آکادمی را میخواستم.باتشکر فراوان
  • یاسین مرادی بازی کن خوردسال سقز
  • سلام من پسرم را 23شهریور برای تست اوردم ودر نتیجه گرفتن تست قبول شد وشماره موبایل و ادرس سکونت را نوشتن ولی هنوز خبری به ما ندادن لطفآ اگر خبری شد با این شماره تماس بگیرید 09198711733
  • حسین افروغ
  • سلام من متولد۸۵هستم به فوتبال عالقه زیادی دام لطفا کمکم کنید بیام باشگاه شماتست بدم سال گذشته تومسابقات فستی وال روبروی تیم شمابازی کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    روزنگار 96

    صلوات